Monday, July 7, 2008

....


hari ni tak sihat, gusi ku bengkak, lelangit ku luka, bekas cabut gigi hari tu sengal, kaki kiriku sakit lepas diurut semalam. hati ku rasa tak sedap. berat hati nak pegi keje tapi malas nak amik mc, nanti org kata tk de boss dh mula nak memonteng. minta dihantar pergi keje tapi orang tu tak sudi, alasan diberi bole diterima pakai tp tak kesiankah pada aku yg hidup tunggal ni? pada siapa hendak ku mengadu???? sedari pagi menatap screen computer, baru kini terasa nak mengisi blog. blog juga tpt aku bercerita.. hari ni tk de rasa nk lunch, perut lapar tapi mulut ku sakit & hati ku bengkak. YM sudah ku off dr pagi tadi, malas nk chat. Aku dgn dunia ku sendiri, malas nk tgk muka org2 di ofic hari ni... tadi die call aku, aku malas nk cakap, malas nk mengadu, aku tau die tau napa aku senyap. air mata bertakung di kelopak mata tapi cepat2 ku lap dgn tisu, dh lama tk terasa hati dgn nya..

No comments: