Monday, September 22, 2008

aku sentap bijik

dh lama tk memblog. aku bz last week, bnyk benda nk buat..even balik kul 430pm pun, aku rasa masih tak cukup utk diri sendiri atau aku lebih memikirkan diri org lain. ari ni mmg rasa tk sedap hati, semua rasa mcm tk kena. dari pagi aku bgn, mandi & even baju yg aku pakai ari ni rasa dh bole tau, aku malas! aisey, kenapa mcm begini? balik ni nak buat biskut cornflakes madu. biskut makmor aka snow ball dh siap tu pun akak aku yg buat, aku part sambung mana yg patut je. ke masjid india membeli baju sayang ku. ke lebuh ampang mengambil baju tempah ku. purple yer tahun ni..
aku sepatutnya tido kt umah akak aku weekend tadi tp ntah mcm mana, kul 1 pagi aku minta syg ku jemput aku balik umah..home sweet home atau hati ini merajuk? biarlh aku sendiri yg tahu kenapa. thx babe jadi penemanku dikala duka..i luv u

aku pening nk isi appraisal form aku ni. tak tau nk mulakan mcm mana. agaknya ni yg buat aku bengong atau pc yg semput ni. bos dh tanya bila nk submit appraisal form/confirmation aku - actually, aku tk nak confirm so bole resign anytime. why? aku sengal dgn politik ofi ni
wahai jam, cepat lh kul 430. aku nk balik, nk membongkang!!!!!!!!!!!

No comments: